Calon Sultan Malaysia Gay atau Banci


Seksi kan foto-fotonya? Kasihan tu rakyat Malaysia pasti malu punya khalifah yang seperti itu, atau itukah arti sebenarnya dari tamadun. Berikut saya ambil cuplikan dari blog negeri tetangga :

Jika ini peringatan untuk seorang ahli politik, bagaimana pula peringatan yang harus diterima seorang yang mengkhianati rakyat yang mempercayanya untuk melindungi Agama Islam & Masyarakat Melayu?

"Daun tetap di atas dulang,
Anak udang mati dituba,
Dalam kitab ada terlarang,
Perbuatan haram jangan dicuba"

"Anak ayam turun sembilan,
Mati seekor tinggal lapan,
Duduk berdoa kepada Tuhan,
Minta jalan kebenaran"

Mari kita sama-sama menilai setiap ungkapan teguran Sultan Selangor dalam titahnya dan mungkin ditujukan khas buat anakanda baginda . Setiap yang dikatakan tepat kena ke muka Raja Muda Selangor tetapi sayang segalanya disembur ke muka anak-anak yang tidak berdosa tetapi terus ditegur kerana angin perubahan desakan rakyat dalam memastikan pemimpin mendahulukan Agama Islam & Rakyat.

TITAH DIRAJA

Sultan Selangor Sultan Sharafuddin Idris Shah bertitah mengingatkan penuntut Universiti Putra Malaysia (UPM) supaya tidak terpengaruh dengan tuntutan kebebasan bersuara yang diperjuangkan segolongan pihak yang hanya mementingkan ideologi politik.

Persoalan Rakyat
Bagaimana pula dengan kebebasan hidup dua alam & siang malam dengan arak dan maksiat? Apakah politik menyuruh kita bersifat demikian atau politk pada era ini menuntut pemimpin bersikap lebih pro-rakyat dan memastikan keperluan dan kemahuan rakyat diberikan perhatian bukan kepentingan diri mereka. Bukankah segala yang telah didedahkan (banyak lagi yang masih belum didedahkan)  ini juga terpengaruh dengan kebebasan memilih antara yang baik dan buruk. Bila nak ditegur dan minta permohonan maaf kepada rakyat kerana mengkhianati kepercayaan rakyat. Agak pelik juga kenapa berjuta manusia mendoakan mereka tetapi masih melakukan hal sedemikian rupa. Lanjut ke >> (SUMBER)



Sultan TEGUR Anakanda - in Malay. Untukmu duhai anakanda...




Lo Masih 0 komentar, dikomentari donk.!

Tinggalkan Komentar. Kalau tidak mau komentar ya, tinggalin duwit ya..hihihi